Mikołajkowy Blok Reklamowy w Polsacie po raz 20. Spot już bez Piotra Gąsowskiego

Spoty zachęcające widzów do obejrzenia Mikołajkowego Bloku Reklamowego są emitowane na antenach Grupy Polsat Plus od tego tygodnia (fot. materiały prasowe)
Telewizja Polsat i Polsat Media organizują 20. edycję Mikołajkowego Bloku Reklamowego.
Blok tradycyjnie będzie pokazany 6 grudnia o 18.45, a całkowity dochód z niego zostanie przekazany na pomoc chorym dzieciom, podopiecznym Fundacji Polsat. Koszt emisji 30-sekundowego spotu, tak jak przed rokiem, wynosi 2 grosze za każdego widza, który go obejrzy. Sprzedaż reklam w Mikołajkowym Bloku Reklamowym jest wyłączona z ogólnej sprzedaży, a cena reklamy będzie uzależniona od poziomu widowni w całej populacji monitorowanej przez Nielsen Audience Measurement.
Czytaj też: Paweł Domagała nie będzie już jurorem w "Twoja twarz brzmi znajomo" Polsatu
Spoty zachęcające widzów do obejrzenia Mikołajkowego Bloku Reklamowego są emitowane na antenach Grupy Polsat Plus od tego tygodnia. Akcja będzie dodatkowo komunikowana w internecie, na nośnikach DOOH i w mediach społecznościowych Grupy Polsat Plus.
W spocie rolę świętego Mikołaja najpierw przyjął Cezary Żak, później na lata Krzysztof Kowalewski, a następnie Piotr Gąsowski – w tym roku już go widzowie nie zobaczą (Gąsowski współprowadził "Twoja twarz brzmi znajomo"). W tegorocznym wystąpiło 20 mikołajów i mikołajek, m.in. Krzysztof Ibisz, Karolina Gilon, Maciej Dowbor, Marcelina Zawadzka i Elżbieta Romanowska.
Podczas dotychczasowych edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego zebrano łącznie ponad 23 mln zł.
Czytaj też: Justyna Kulka w radzie nadzorczej Telewizji Polsat - będzie nadzorować ramówki
(KOZ, 25.11.2023)
