Mikołajkowy Blok Reklamowy w Polsacie po raz 20. Spot już bez Piotra Gąsowskiego
![](/images/contents/photo_79255_1700831358_big.jpg)
Spoty zachęcające widzów do obejrzenia Mikołajkowego Bloku Reklamowego są emitowane na antenach Grupy Polsat Plus od tego tygodnia (fot. materiały prasowe)
Telewizja Polsat i Polsat Media organizują 20. edycję Mikołajkowego Bloku Reklamowego.
Blok tradycyjnie będzie pokazany 6 grudnia o 18.45, a całkowity dochód z niego zostanie przekazany na pomoc chorym dzieciom, podopiecznym Fundacji Polsat. Koszt emisji 30-sekundowego spotu, tak jak przed rokiem, wynosi 2 grosze za każdego widza, który go obejrzy. Sprzedaż reklam w Mikołajkowym Bloku Reklamowym jest wyłączona z ogólnej sprzedaży, a cena reklamy będzie uzależniona od poziomu widowni w całej populacji monitorowanej przez Nielsen Audience Measurement.
Czytaj też: Paweł Domagała nie będzie już jurorem w "Twoja twarz brzmi znajomo" Polsatu
Spoty zachęcające widzów do obejrzenia Mikołajkowego Bloku Reklamowego są emitowane na antenach Grupy Polsat Plus od tego tygodnia. Akcja będzie dodatkowo komunikowana w internecie, na nośnikach DOOH i w mediach społecznościowych Grupy Polsat Plus.
W spocie rolę świętego Mikołaja najpierw przyjął Cezary Żak, później na lata Krzysztof Kowalewski, a następnie Piotr Gąsowski – w tym roku już go widzowie nie zobaczą (Gąsowski współprowadził "Twoja twarz brzmi znajomo"). W tegorocznym wystąpiło 20 mikołajów i mikołajek, m.in. Krzysztof Ibisz, Karolina Gilon, Maciej Dowbor, Marcelina Zawadzka i Elżbieta Romanowska.
Podczas dotychczasowych edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego zebrano łącznie ponad 23 mln zł.
Czytaj też: Justyna Kulka w radzie nadzorczej Telewizji Polsat - będzie nadzorować ramówki
(KOZ, 25.11.2023)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)